pondělí 27. září 2010

Škola, seznamovací den

Dnes v pondělí 27. 9. jsme se byly seznámit ve škole. Byla jsem z toho pěkně nervózní, ale nakonec všechno vypadá dobře. Zpočátku jsem měla problémy rozumět vice deanovi mojí katedry, takže jsem z toho byla docela zdrcená (i když byl moc hodný a ujistil mě, že mi ve všem vyjde vstříct). Pak jsem si šla pro seznam předmětů a všechno bylo mnohem lepší, docela jsem válela:)) no..proste mi šlo líp rozumět i mluvit..
Nakonec to vypadá, že budu mít tři až čtyři dny v týdne školu, z toho třikrát od 7, což znamená vyjet z koleje v 6 a vstávat v půl..nojo, někdy si řikám, co to vyvádim:). Na vstávání si snad zvyknu, už se moc těšim do školy, jsem zvědavá, jestli budu vůbec něco rozumět, ale věřim, že i kdyby ne, tak se snad budu rychle zlepšovat, nojo, jsem optimistka.

Jo a ve škole jsme potkaly jednu Češku, která tady studuje v angličtině PhD., dělá tady projekt na téma migrace, jmenuje se Tereza a znám jí z gymplu, svět je maličká kulička:)

Dneska jsme měly s holkama k večeři Com tom su, což jsou krevety s rýží, mňam, mňam..

Příště už napíšu dojmy z přednášek..

Žádné komentáře: