pondělí 4. října 2010

Druhá a třetí hodina - Zahraniční vztahy Vietnamu a Globální problémy

Dnešní den se dá označit za klasickou b'zungu. Ráno jsem měla od sedmi, jak už jsem asi někde psala,znamená to vstávat v půl šestý.. Ráno se mi kupodivu docela chtělo, tak jsem vitálně vyskočila z postele, dala si sprchu a snídani a vyrazila na autobus. Našly jsme s holkama zkratku, takže jsem byl rychle u ulice Giai Phong.Všechno probíhalo skvěle, autobus nebyl ani natřískanej, tak jsem si dokonce sedla. Když jsem po delší době vykoukla z okna, zjistila jsem, že to tam nějak nepoznávám a taky že byl můj postřeh správněj, dojela jsem na konečnou nějakýho velkýho autobusovýho nádraží a neměla jsem ani ponětí, kde se nacházim a jak daleko od školy.. Vystoupila jsem z autobusu ve svojí ultraslušný sukýnce a růžový košili s tou svojí blonďatou koudelí a hned kolem mě bylo asi deset xe omů (motorkáři, co vozí lidi). No, jak se asi dostat do školy za půl hodiny jinak než na motorce se xe omem, nojo, tak jsem usmlouvala cenu ze čtyřiceti na třicet a jela, byla to dálka, xe om to pěkně valil a helma mi lítala dozadu za krk, místy mě spíš škrtila, no zábava a moje ultraslušná sukýnka se vykasala nebezpečně vysoko, což je tady ve Vietnamu velice neslušný. byla jsem fakt nadšená, že jsem přežila cestu, tak jsem šla ke svojí třídě a tam zjistila, že dneska ta hodina odpadla..haha..počkala jsem na holky a šla s nima na jednu hodinu náboženství, pak jsem měla v plánu jít za svym koordinátorem Thay Dungem, což jsem taky udělala. Potřebovala jsem několik věcí: Seznam předmětů magisterský politologie, přístup do knihovny, zjistit kdy přesně končí semestr a doporučit nějký knížky. Žádnou delší konverzaci jsem nezažila, byla jsem tam přes hodinu. Byla to sranda, profesor Dung si nakonec přečet můj životopis a motivační dopis a dostal nápad, že když umim anglicky, tak že ho budu učit, já se cukala, tak řikal, že když ho budu učit, tak že mě bude na oplátku učit o politickym systému Vietnamu, protože se na to specializuje..haha, dobrej deal, no. Stejně si ale myslim, že to nakonec neproběhne, nedomluvili jsme se ani na ničem konkrétnim a to se tady ve Vietnamu většinou zapomene..Odpoledne jsem měla mít Globální problémy, prof. Dung řikal, že nebudou od jedný, ale od tří, pak jsem odešla, načež mi volal, že hodina odpadne, no výborně, haha potřetí..

Žádné komentáře: